Tuesday, June 22, 2010

2010 june 22 充满活力!



全新的我~好忙哦,把自己搞得超忙的~
很有成就感,
尤其被老师说我很有创意,一切辛苦都是值得的!!嘻嘻~
可是也要开始读书的了^^
有家人,有朋友,还有爱人支持我,觉得这世界上一切都是美好的……
我爱你们喔~
好爱好爱哦~~~
太爱太爱了~~~
最近一直忙exhibition的东西,
还有礼拜日佛学会表演《虽然我不是佛学会》
只是被朋友叫要不要帮忙表演一口气答应了。
结果真的还要搞很多东西,
可是我学会了怎么样缝衣服,就是把珠片一颗一颗缝上去整套衣服,
很伤神咯~
又学会了怎么样用复印机^^
真的参加的活动学到了很多上中学所学的更多的东西……
因为时间紧迫,结果搞到自己有很多状况,
觉得自己不够好。
今天我们cww,counselling and wellness weak
看到了一个很令人感叹的故事电影。
一个人没有了双手双脚……
还能快乐勇敢地活下去,
我们这一点困难算什么?
四肢齐全了,还要埋怨食物不好吃?
长相不够好?
幸福早就在我们身边了!!
assignment problem~
一个屁而已,
比起没有齐全的肢体……
哪个比较难过呢?



nick vujicic, he lives in a very enthusiastic and optimistic in the way being who he is....
we should learn like him,nick:"everyone is beautiful,girls,you are pretty and as guy ,you are the man!!"
appreciate who you are and what you have now,life is enjoyable,i can go swimming ,playing basket ball and i have respect from everyone!!
And i've got touch of every single word he said ,that:"i don't even have hand to hold my wife,but without hand, i still can catch her heart deeply."

No comments:

Post a Comment